اشكال متفاوت پرايمر ناخنسه دسته پرايمر در بازار موجود هست

۹۴ بازديد


اشكال متفاوت پرايمر ناخنسه دسته پرايمر در بازار موجود هست:
۱- پرايمرهاي اسيديزمان متعددي از حضور اين پرايمرها در بازار مي‌گذرد و اسيد متاكريليك جان دار در آن ها في مابين ۳۰ تا ۱۰۰ درصد ميباشد. پرايمرهاي اسيدي خواص فرسايشي متعددي دارا هستند و ممكن ميباشد در برخي موردها به سوختگي پوست و التهاب ناخن باعث شوند، از طرف ديگر اين پرايمرها را طولاني تر مي‌اقتدار با لاك و بقيه محصول ها پيرايشِ ناخنِ زرد به كار گرفت، در فيض رفته‌رفته شاهد كاهش دوست داران پرايمرهاي اسيدي هستيم.

لاك مات
۲- پرايمرهايي كه در تركيبات آن‌ها اسيد متاكريليك به عمل رفته ميباشددرين پرايمرها حدود ۷۰ درصد حلال موجود هست و ساير را مواد چسبنده تشكيل ميدهد. به جهت حضور اين تركيبات، مانيكوريست‌ها اين جور از پرايمرهاي ناخن را براي اشخاصي كه پوست حساس دارا هستند توصيه مي نمايند.
۳- پرايمرهاي سواي اسيداين پرايمرها قدمت چنداني ندارند ولي در همين بازهِ نادر، توانسته‌اند حسابي روش خويش را در دل مانيكوريست‌هاي رشته‌اي گشوده نمايند. پرايمرهاي ناخن سواي اسيد، رنگ لاك‌ را تغيير و تحول نمي‌دهند و عوارضي هم براي پوست و ناخن ندارند. همه اين مورد ها دست به دست هم داده‌اند تا پرايمرهاي ناخن سواي اسيد، آهسته آهسته وارد تالار‌هاي آرايشي شوند و به يكي‌از دوستداشتني‌ترين پرايمرهاي ناخن تبديل شوند.
به حيث علمي، پيوستگي كه مواد شيميايي اين پرايمرها ساخت مينمايند را مي‌اقتدار اصلي‌ترين تفاوت پرايمرهاي ناخن دانست. پرايمرهاي اسيدي، از هيدروژن براي اتصال به سطح ناخن به كارگيري مي كنند و با ساخت موقعيت لينك كووالانسى، به لاك يا اين كه بقيه توليدها آرايشي مي‌چسبند. از طرف ديگر، پرايمرهاي ناخني كه در تركيبات آن‌ها اسيد متاكريليك به فعاليت رفته ميباشد، فقط با استعمال از شرايط لينك و پيوند شيميايي كووالانسي به ناخن و لاك مي‌چسبند. درين ميان، محققان معتقدند هيدروژن مو جود در پرايمرهاي اسيدي مقاومت لازم را براي محافظت لاك در كنار ناخن ندارد. از طرف ديگر پرايمرهاي فارغ از اسيد كه صرفا از موقعيت كوالانسي براي چسباندن لاك بر روي ناخن به كار گيري مي كنند، دوام و توان چسبندگي بيشتري دارا‌هستند.
به عبارتي‌سيرتكامل كه در اولِ اين مقاله اشاره كرديم، قصد بر اين بود كه توضيح جامعي از پرايمرهاي ناخن را مطرح كنيم،‌ در صورتي شما هم اطلاعاتي در موضوع پرايمرهاي ناخن داريد، مطالب خويش را در نصيب نظرها با ما و بقيه يوزرها به اشتراك بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.