لاك ناخن يكي‌از همه گيرترين توليد ها زيبايي دربين خانم ها

۱۲۷ بازديد


لاك ناخن يكي‌از همه گيرترين توليد ها زيبايي دربين خانم ها ميباشد. بيش تر خانم ها، صرف لحاظ از سن و بازيگران، دوست دارا هستند ناخن هاي خويش را با لاك ناخن هاي رنگارنگ، لاك بزنند. و نسبتاًً تمامي آن ها شگفت زده گرديده و درپي چگونگي تزكيه لاك سواي به كار گيري از لاك منزه كن ميباشند. نقاشي كردن ناخن ها با لاك ناخن، نوعي مد به حساب آورده مي شود. حتي با به كارگيري از لاك ناخن، اثرهاي هنري زيباي ناخن توليد مي نمايند. بخش اعظمي از خانم ها با اعتنا به خرقه هاي خويش، ناخن هاي خويش را رنگ مينمايند. به گونه اي كه رنگ ناخن آن‌ها ميتواند با خرقه هاي آن ها هم خواني داشته باشد.

لاك مات
استون يك تميز كننده اصلي براي تزكيه لاك ناخن به حساب آورده مي شود. در شرايطي كه مايل ميباشيد كه رنگ و پباده سازي لاك ناخن خويش را تغيير و تحول دهيد، به كار گيري از لاك تميز كن ضروري ميباشد. البته استون براي استعمال دايم جهت تزكيه لاك ناخن مطلوب وجود ندارد. به همين عامل بايستي طريق هاي جايگزيني براي تزكيه لاك ناخن فارغ از به كارگيري از لاك تميز كن پيدا فرماييد. حتي، ممكن ميباشد گه گاه لاك تميز كن در چنگ نداشته باشيد و ناچار به تزكيه لاك ناخن خويش گرديد. به اين ترتيب، مدام مزيت به حساب آورده مي شود كه بدانيم به چه شكل مي‌توانيم لاك ناخن را سواي به كار گيري از لاك منزه كن، تميز كنيم. دانشمندان دريافتند كه داروهاي خانگي اكثري براي تزكيه لاك ناخن موجود است. به شيوه شگفت انگيزي، به دست آوردن مواد آن براي شما مشقت بار وجود ندارد. درحال حاضر آن‌ها را در منزل خويش داريد. بدين ترتيب، در اينجا تعدادي معالجه خانگي براي تزكيه لاك ناخن سواي لاك تميز كن ارائه شده‌است. به آن‌ها اعتنا فرمائيد.


به چه شكل مي قدرت لاك ناخن را فارغ از به كارگيري از لاك منزه كن و به طور طبيعي تميز كرد؟اين ممكن ميباشد پاره اي شما‌را شگفت زده نمايد كه به صورت طبيعي بتوانيد فارغ از استعمال از لاك تميز كن، لاك ناخن خويش را منزه فرمائيد. حتي اين داروهاي خانگي تزكيه لاك ناخن، ميتوانند به شما امداد نمايند كه لاك ناخن را از پوست، موي و جامه هاي خويش نيز تميز نماييد. اين ترفندها از فرآيند بسيار بي آلايش و سادگي ساخته شده اند. ميتوانيد اين فرآيند را فارغ از هيچ مشكلي دنبال نمائيد. به اين ترتيب، بياييد داروهاي تميز كننده لاك ناخن دستساز خويش را مشاهده كنيم.
1. استعمال از آبليمو و سركه براي پوستليمو و سركه دو ماده بسيار معمول در هر آشپزخانه اي بوده و در هر منزل اي مو جود مي باشند. حلال آن ها قادر است جايگزين قابل قبولي براي تزكيه لاك ناخن باشد. آب مركبات با تركيبات اسيدي آن با سركه ادغام ميگردد و يك حلال طبيعي توليد ميكند كه به تزكيه لاك ناخن فارغ از به كار گيري از استون امداد مي‌نمايد. لازم وجود ندارد راجع‌به نسبت اختلاط آنان واهمه داشته باشيد. فقط به يك ليمو، و سركه به مقدار كافي براي تبديل آن به حلال نياز داريد. آن گاه از فرايند روايت شده در‌اين نصيب پيروي فرمائيد.
نصف ليمو را له كرده و مقداري سركه به آن بيش تر نمائيد و آن‌ها‌را در يك ظرف ادغام فرمائيد.مطمئن گرديد كه مقدار كافي حلال تنظيم مي‌كنيد، چون مي بايست تمام انگشتان خويش را در آن تر فرماييد.فعلا انگشتان خويش را به بازه 5 تا 10 دقيقه درين حلال تر فرماييد.ولي انگشتان خويش را به دوران طولاني در آن تر نكنيد.بعداز تر كردن، كافي ميباشد تا ناخن هاي خويش را با پارچه هاي نخي منزه فرمائيد.اذن ندهيد كه ناخن هاي شما كم آب شوند. ناخن هاي خويش را زماني كه مرطوب مي باشند، تميز نمائيد.حقيقت شگفت انگيز اين تميز كننده هاي طبيعي لاك ناخن اين ميباشد كه شايسته ترين نحوه براي تزكيه لاك ناخن براي پوست ميباشد. حتي، اين طرز يكي ترفندهاي تعجب آور براي از در ميان بردن لكه هاي جانور بر روي پارچه ها ميباشد. اين تركيب شايسته ترين جايگزين طبيعي براي تزكيه لاك فارغ از به كار گيري از لاك منزه كن ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.