ناخن ضعيف، آسيب پذير، قادر است خسته كننده

۸۹ بازديد


ناخن ضعيف، آسيب پذير، قادر است خسته كننده باشد !  هزاران  مال موجود هست، كه ناخنها را توانمند و ، طاقت فرسا خيس، ميكندو حتي سريع خيس بلند مي كند. با اين درحال حاضر،  شما ميتوانيد ناخن هاي خويش را در يكسري مرحله بي آلايش قويتر نماييد. آيا زياد دست هاي خويش را در آب نگه مي داريد، مانند شنا كردن و يا اين كه شستن ظروف؟ عمل هاي روزمره  تا حد متعددي در شكنندگي ناخنها اثرگذار ميباشد.

لاك مات
اكثر مردم در فواصلي از معاش‌شان با ناخن هايي آسيب پذير يا اين كه حتي شكاف خورده دست و پنجه قابل انعطاف مي‌نمايند! اين يك بيماري آزار‌دهنده ميباشد كه معمولا به واسطه ي كم آبي بيشتراز اندازه ي بستر و پوست اطرف ناخن بوجود مي آيد. هنگامي كه چنين اتفاقي بيفتد، ناخن شما سالم و استحكام اش را از دست داده و رشدي سخت خواهد داشت.
روغن تقويت ناخن
در قفسه  مغازه ها توليدها زيادي موجود هست كه وعده ي تقويت ناخن و بازگرداندن رطوبت به آن‌ها‌را مي دهد، در حالي كه شيوه هاي درماني طبيعي ديگري نيز براي بدست آوردن ناخن هايي مقاوم و سلامت نيز موجود هست!
به كارگيري از روغن، شيوه بسيار خير و خوبي براي مقاوم شدن، سلامت ماندن و رويش ناخن هاست. به مطالعه ي اين راهنما ادامه دهيد تا بدانيد به چه شكل با به كار گيري از روغن مي توانيد به تندرست ناخن هايتان امداد نماييد.
چه گونه از روغن براي تقويت ناخن هايتان به كارگيري نمائيد؟
۱. نصف فنجان از روغنتان را در پياله ي منحصربه‌فرد مايكرويو بريزيد و داخل مايكرويو قرار دهيد. به برهه زماني يك و نيم دقيقه آنرا پر‌نور نمائيد، آن‌گاه ظرف را بيرون فرماييد.
۲. اذن دهيد تا روغن مقداري خنك شود.
۳. ناخن هايتان را در روغن فرو فرماييد تا به مقطع ۱۵ تا ۳۰ دقيقه تر بخورند.
۴. با اين فعاليت به ناخن هايتان ياري مي كنيد تا از روش جذب سريع به خير و خوبي مرطوب شوند.
۵. دستانتان را از روغن بيرون فرماييد و با به كار گيري از انگشتانتان روغن را بخوبي بر روي ناخن و پوست اطرافش، با حركات كوچك دايره وار ماساژ دهيد.
۶. روغن اضافي را از دستانتان بشوييد.
۷. اين فرايند را بصورت هفتگي تكرار نمائيد.
۸. براي مرطوب كردن روزمره، قطره‌اي از روغن را روي هر ناخن بچكانيد، و آنرا بر روي ناخن و پوست حريم ماساژ دهيد تا جذب شود.
۹. پيش از اينكه به رختخواب برويد، ناخن هايتان را در مخلوطي از آب ليمو و روغن با تناسب يك به سه بخيسانيد. پنج دقيقه طاقت نماييد، آن گاه دستكشي بپوشيد و اذن دهيد كه تمام ارتفاع شب روغن بر روي ناخن هايتان باقي بماند. در چهره نياز صبح دستانتان را بشوييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.