لاك درخشان خويش

لوازم آرايش

لاك درخشان خويش

۱۰۵ بازديد

لاك مات
لاك درخشان خويش را با يك سري نحوه بي آلايش به لاك ناخن مات تبديل نمائيدلاك ناخن مات يكي‌از ترندهاي نو در مانيكور به شمار مي‌رود كه به جهت بافت تازه و زيبايي كه به وجود مي آورد بين خانم‌ها به محبوبيت متعددي دست پيدا نموده است. اگرچه هنوز بعضي خانم‌ها لاك‌هاي درخشان ديرين را مي‌پسندند اما به كار گيري از لاك‌هاي مات رو به ارتقاء ميباشد. لاك ناخن مات بها بالاتري نسبت به لاك‌هاي عادي دارااست اما با تعدادي نحوه بي آلايش مي‌اقتدار لاك درخشان را به لاك مات تبديل كرد.
استعمال از آرد يا اين كه نشاسته ذرت براي ساختن لاك ناخن ماتلاك شالوده را بزنيد: مانند مدام فعاليت نمائيد و يك لايه نازك لاك ناخن مبنا روشن يا اين كه به عبارتي بيس كوت را روي ناخن‌ها بزنيد. بهتر ميباشد قبلي از انجام اين عمل ناخن‌ها را سوهان و بافر بزنيد تا فيض عمل زيباتر شود و در حالتي كه لكه لاك روي ناخن‌هايتان مي باشد با لاك تميز كن آن را منزه نماييد.
از فويل يا اين كه برگه روغني به كارگيري نمائيد: يك‌سري قطره از لاك ناخن عادي و درخشان خويش را روي صفحه روغني يا اين كه فويل بريزيد. يك خلال دندان برداريد و مقدار بسيار مقداري از آرد يا اين كه نشاسته ذرت يا اين كه هر مدل پودر سبك و ريز ديگري را روي لاك بريزيد و با خلال دندان آن را تركيب فرمائيد. اين عمل را خيلي سريع انجام دهيد زيرا ممكن ميباشد لاك كم آب شود. با اين فعاليت لاك شما غليظ‌خيس خواهد شد ولي نگران نباشيد. در صورتيكه اين ادغام متعددي غليظ شد يك قطره ديگر لاك روي آن بريزيد.
با يك برس پاك لاك را تركيب كرده روي ناخن بزنيد: يك برس پاك لاك برداريد و اين مخلوط را به روشي كه مدام موقع لاك زدن انجام مي‌دهيد روي ناخن‌ها بزنيد، از خير ناخن آغاز نماييد و با سه جنبش كل ناخن را به غير از يك لبه باريك در گوشه‌ها پوشش دهيد.


مطالب پيشنهادي
با رعايت اين ۷ سفارش پريود سادگي داشته باشيد
اذن دهيد لاك شما كم آب شود: خوشبختانه اين ادغام سريع كم آب ميشود ولي فراموش نكنيد كه نبايد آن را فوت نمائيد و بايستي انگشتان خويش را صاف روي زمين بگذاريد. از تاپ كوت هم نبايد به كار گيري نمائيد.


به كارگيري از تاپ كوت ماتيك تاپ كوت مات بخريد: تاپ كوت‌هاي مات گران‌خيس از تاپ كوت‌هاي واضح مي‌باشند ولي خريداري كردن يك تاپ كوت مات به صرفه خيس از خريد چند لاك ناخن مات لوكس ميباشد. اما برندهاي محدودي اين لاك‌ها را ايجاد ميكنند و براي خريد بهتر ميباشد به دكان‌هاي وسيع و داراي اعتبار مراجعه‌كنيد.
ناخن‌ها را سوهان بكشيد و مهيا نماييد: پيشين از استارت به لاك زدن ناخن‌ها را با سوهان و بافر فراهم فرماييد. سوهان را با زاويه ۴۵ مرتبه نگه داريد و حاشيه ناخن‌ها را سوهان بزنيد. آن‌گاه با بافر ناخن سطح آن را صاف و صيقلي فرماييد زيرا در لاك مات ناهمواري‌هاي ناخن بيش تر از لاك درخشان چشم مي‌گردد.
سطح ناخن را پاك فرمائيد: يك تكه پنبه را به لاك منزه كن آغشته كرده و سطح ناخن را با آن منزه و پاك فرماييد تا هرگونه آلودگي، چربي و لاك‌هاي ديرين از سطح آن پاك بشود. آن گاه يك‌سري ثانيه طاقت فرمائيد تا سطح ناخن كم آب شود.
لاك مبنا روشن بزنيد: مانند مدام يك لايه نازك از لاك مبنا يا اين كه بيس كوت روشن را روي ناخن بزنيد. ولي بعضي لاك‌ها باطن خويش بيس كوت دارا‌هستند و نيازي وجود ندارد پيشين از آن بيس كوت بزنيد. بعداز زدن بيس كوت شكيبايي نماييد تا كم آب شود.
لاك ناخن را بزنيد: در لاك را گشوده فرمائيد و لاك مازاد را با فشردن به گوشه كاسه غير وابسته نمائيد آن گاه از ته ناخن استارت كرده و با سه تكان سطح ناخن را با لاك درخشان بپوشانيد.
حريم ناخن را پاك فرماييد: بعد از آن كه تمامي ناخن‌ها را لاك زديد يك گوش منزه كن منزه برداريد و به لاك منزه كن آغشته نمائيد و در‌حالتي كه حريم ناخن به لاك آغشته شده‌است آن را تميز نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.