چگونه ناخن ها آسيب ميبينند

۹۴ بازديد


براي محافظت از ناخن هاي آسيب پذير و نازك و خودداري از زخم به آنها مي بايست روزمره نكاتي را رعايت نمائيد و بدانيد چه چيزهايي براي تندرست ناخن مضر يا اين كه موءثر ميباشد.رويه هاي به طور كامل طبيعي و خانگي براي حفظ از ناخن هاي آسيب پذيرزماني كه نوبت به محافظت از ناخن ها مي‌رسد، مانيكور صرفا آيتم وجود ندارد. در واقعيت، مي بايست به صورت روزمره از ناخن ها نگهداري نماييد. در اينجا به بعضي از ترفندهاي معمولي و ارشاد ها كه به شما امداد مي‌نمايد اين فعاليت را انجام دهيد. نگاهي بياندازيد. لاك مات
لاك مات23 طرز طبيعي براي حفظ از ناخن هاي آسيب پذير1.ناخن ها را منزه نگه داريدتمامي ايرادات با ميكروب ها و باكتري ها شروع مي شود. بايستي اطمينان نتيجه ها نماييد كه مكاني براي آن ها نيست. ناخن هاي را تروتميز پاك نماييد و بعداز شستشو كم آب نمائيد. اين همينطور بازدارنده از تجمع آلودگي و باكتري ها پايين ناخن ها مي‌شود. البته در حالتي‌كه ناخن ها به بازه زماني طولاني در آب بمانند ممكن ميباشد باعث به شكستگي شود.هنگام شستن ظروف، بهتر ميباشد از ناخن هاي خويش را با دستكش مراقبت فرمائيد.

نكات بهداشتي محافظت از ناخن هاي آسيب پذيرشايسته ترين روش هاي نگهداري از ناخن هاي آسيب پذير2.ناخن ها را نجويدجويدن ناخن سبب ساز زخم متعددي ميگردد. علاوه بر اينكه ناخنهايتان را زشت مي سازد ، تماس با بزاق آنها‌را ضعيف و آسيب پذير مي سازد . اين سبب ميشود كه كوتيكول ها نيز جراحت ببينند.همينطور قرار دادن انگشتان در دهن، آلودگي و ميكروب ها را از انگشتان به دهن منتقل ميكند. براي رخنه‌ عادت جويدن ناخن سفارش ميكنيم لاك بزنيد كه بوي بد آن سبب ميگردد آن را در دهن نكنيد.3.نگهداري از كوتيكولهاكوتيكول ها بسيار دقيق ميباشند و به سادگي پاره ميگردند نگهداري خوب از كوتيكول بخش مهمي از محافظت ناخن ميباشد. در صورتي پوست يا اين كه ناخن شل و ول داريد، با اعتنا آن را حفظ نماييد اطمينان نتايج نمائيد كه كوتيكول را مرطوب فرماييد - روغن نارگيل يا اين كه بادام را به كوتيكول ها بزنيد و به آرامي ماساژ دهيد تا آن‌ها را تغذيه نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.