ژليش ناخن

لوازم آرايش

ژليش ناخن

۱۴۳ بازديد


ژليش ناخن يا اين كه لاك موقت براي خانم‌هايي كه به دنبال روشي بلندمدت براي پباده سازي مد و خرقه خويش و ملازمت و همراهي آن با رنگ ناخن ميباشند، سفارش مي‌گردد. اين نحوه نسبت‌به لاك عادي دوام بيشتري دارااست و ديرتر تميز مي شود. براي انجام ژليش ناخن مي بايست از دستگاه LED يا اين كه UV جهت انجام ژليش ناخن به كار گرفت. ژليش ناخن ربطي به كاشت ناخن ندارد و ارزش آن در سطح شهر متغير ميباشد، ولي مي بايست از كيفيت و مرغوبيت مواد مصرفي در مركزها داراي اعتبار كه جواز صنفي دارا‌هستند، اطمينان پيدا فرماييد. در‌اين نوشتار، شما‌را با اطلاعاتي در رابطه ژليش ناخن، فرق آن با لاك كلاسيك، شيوه هاي انجام (معايب و فوايد هر مورد) و نكاتي مهم براي انجام ژليش آشنا مي كنيم. در صورتي شما هم تجربه‌اي در اين مورد داريد، ايده ها و بينش‌هاي خويش را در بخش كامنت مطرح نماييد.
لاك مات

مطلقا بخوانيد:تقويت ناخن؛ چه گونه ناخن‌هايي سفت و خوشگل داشته باشيم؟علت لكه سپيد روي ناخن و نحوه‌هاي از في مابين بردن آنچه‌طور ناخنهاي زيبايي داشته باشيم؟ژليش ناخن چه ميباشد؟بعد از اكستنش و ليفت مژه و كاشت ناخن، يكي‌از تكنيك‌هاي ديدني و دوست‌داشتني در پباده سازي استايل بانوان خوش تيپ، ژليش ناخن ميباشد. ژليش ناخن، به عبارتي لاك كلاسيك ميباشد كه با اكريليكِ ژل‌مانند تركيب گرديده،‌ لاك موقت به حساب مي آيد و گهگاه دوام و همت بيشتري از لاك مستمر دارااست. نام مال لاك ژل GEL POLISH ميباشد كه اسم مارك كالا بوده و عموم آن را ژليش ميخوانند. لاك ژل‌ها معمولا در سه مرحله روي ناخن انجام مي گردند: ژل بيس، ژل رنگي و تاپ ژل. لاك ژل براي ناخن‌هاي طبيعي به كار گيري ميگردد، ولي گهگاه روي ناخن‌هاي كاشت هم قابل به كارگيري خواهد بود.

(ژليش ناخن به نسبت لاك عادي، روزگار و هزينه بيشتري مي‌طلبد. در موقع شستن ظروف يا اين كه در معرض بودن دست با ماده هاي شوينده، لاك عادي سريع تغيير تحول وضعيت ميدهد ولي ژليش، مقاومت بيشتري نسبت به تغيير‌و تحول رنگ در بازه كوتاه داراست و شكاف‌خوردگي آن از لاك عادي كمتر ميباشد.)به عبارتي‌طور كه گفتيم لاك ژليش ناخن، ژل رقيق‌شده‌است كه مثل لاك كلاسيك، در بطري كوچك مراقبت مي گردد. با فرچه كوچكي كه در لاك كلاسيك به كارگيري مي‌كردي، مي توانيد از اين مال روي ناخن بكشيد. ژليش ناخن با جريان هوا كم آب نمي شود و به دستگاه نياز داراست.
ژليش ناخن يا اين كه لاك موقت كه نبايد با كاشت ناخن غلط شود، دارنده مراحلي ميباشد كه مي بايست قدم‌به‌قدم بوسيله يك آرايشگر حرفه اي با مواد يك‌توشه مصرف كيفيت خوب صورت بپذيرد. لاك‌هاي عادي كه در بازار وجود دارا‌هستند، زخم متعددي به پوست و سطح ناخن مي رسانند و منافذ را مسدود مينمايند كه‌اين فرمان، بهداشت پوست و ناخن بانوان را در بلندمدت تهديد مينمايد. در آرايشگاه‌ها، معمولا از بانوان پيش از روند مانيكور سؤال مي شود كه از لاك عادي مصرف شود يا اين كه ژليش ناخن. در حالتي كه شما ژليش ناخن را گزينش نماييد، تعيين هوشمندانه‌اي كرده‌ايد كه مزايا و معايب آن را ادامه توضيح ميدهيم.

ژلیش ناخن یک فرآیند زیبایی است که در آن از مواد ژلی ناخن برای تقویت و زیبایی ناخن‌ها استفاده می‌شود. این فرآیند با استفاده از موادی نظیر ژل و رزین، به ناخن‌ها مقاومت و زیبایی بیشتری می‌بخشد. در آموزش ژلیش ناخن، ابتدا ناخن‌ها به طور دقیق تمیز شده و سپس شکل داده می‌شوند. سپس یک لایه نازک از ژل بر روی ناخن‌ها اعمال می‌شود و به کمک یک لامپ UV یا LED، ژل به مدت کوتاهی تحت تابش نور قرار می‌گیرد تا خود را سفت کند. این فرآیند به صورت مرحله‌ای تکرار می‌شود تا به شکل و ضخامت دلخواه برسد. در نهایت، ناخن‌ها تمیز شده و با یک لایه محافظ بر روی آن‌ها اعمال می‌شود تا درخشش و زیبایی طولانی‌مدت داشته باشند.

 

آموزش ژلیش ناخن طبیعی نیازمند دقت و تجربه است. این فرآیند نیازمند مهارت در استفاده از مواد ژلی و همچنین دانش در زمینه‌های شکل‌دهی و طراحی ناخن است. همچنین برای انجام این کار به خوبی، ابزارهای مخصوصی نیز مورد نیاز است که شامل لامپ UV یا LED، ابزارهای شکل دهی و تمیز کردن ناخن‌ها، و مواد ژلی با کیفیت و مقاوم است. با رعایت دقیق مراحل و استفاده از مواد با کیفیت، می‌توان نتایجی بسیار زیبا و ماندگار در این زمینه به دست آورد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.