ماسك ماست و هندوانه

۱۲۰ بازديد


۱۵. ماسك ماست و هندوانه براي درخشندگي پوستاين ماسك براي درخشندگي و پر‌نور‌شدن پوست شگفت‌انگيز ميباشد.

لاك مات
مواد مايحتاج– ۱ قاشق چايخوري ماست– ۲ قاشق غذاخوري آب خيار– ۲ قاشق غذاخوري آب هندوانه– ۱ قاشق چايخوري شيرخشك
امر تهيه و تنظيم ماسك ماست و هندوانههمگي اين مواد را با هم ادغام‌كرده و به دوران ۱۵ دقيقه بر پوست‌تان بگذاريد. شيرخشك تحت عنوان يك binding agentعمل كرده و به پر‌نور‌شدن رنگ پوست و تميز‌كردن پوست ياري‌مي كند. ماست پوست را محكم و قابل انعطاف مي نمايد.
۱۶. ماسك ماست براي معالجه لكه هاي تيره پوستخيار و ماست، هردو لكه هاي پوست (لكه هاي تيره) را كاهش ميدهند، وست را مرطوب ميكنند، و منجر تندستي و درخشش آن ميشود.
مواد مايحتاج– ۲ قاشق غذاخوري ماست– ۱ خيار– يك ادغام كن
فرمان تهيه و تنظيم ماسك ماست و خيارالف. خيار و ماست را در ادغام كن به خمير غليظي تبديل فرمائيد.ب. اين خمير را روي تمام چهره‌تان به كارگيري فرمائيد و بگذاريد ۴۰ دقيقه بماند.پ. آن را با آب بشوييد.
مقاله داراي ربط: راش پوستي چه است؛ ۴۵ شايسته ترين معالجه خانگي راش پوستي
۱۷. ماسك ماست براي معالجه بي آبي پوست فيسماست نرمي و لطافت را به پوست فيس برمي گرداند و زردچوبه دربردارنده مخلوط فعالي به اسم كوركومين ميباشد و بيش‌خيس خاصيت‌اش را نيز از همين ادغام فعال اخذ مي نمايد. به كارگيري از زردچوبه تحت عنوان ماسك فيس سبب ساز ارتقاء رطوبت و برنا سازي مجدد‌ي سلول‌هاي پوست مي گردد. اين زمينه به بهبود بافت پوست و هم‌چنين، پر‌نور شدن رنگ پوست رخ‌تان باعث مي شود.استعمال از اين ماسك چهره را هفته‌اي يك يا اين كه دو توشه تكرار فرماييد.
مواد مايحتاج براي تهيه و تنظيم ماسك ماست و زردچوبه و روغن آرگان– يك قاشق چاي خوري ماست مالامال چرب– نصف قاشق چاي خوري پودر زردچوبه– يك قاشق چاي خوري عسل نپخته– روغن زيتون يا اين كه روغن آرگان
راهبرد تهيه و تنظيم ماسك ماست و زردچوبه– كليه‌ي مواد را به هم ادغام فرمائيد و خمير نرمي از آنان بسازيد.– اين ماسك را روي پوست رخ‌تان بماليد و ۱۵ دقيقه شكيبايي نماييد تا تماما كم آب شود.– آنگاه، فيس‌تان را با آب سرد بشوييد.

چگونه یک هندوانه خوب انتخاب کنیم؟

بسیاری از افراد هیچ ایده‌ ای در مورد انتخاب یک هندوانه ندارند. آن ها فقط با دست روی هندوانه ضربه می ‌زنند و به صدای آن گوش می دهند. گاهی اوقات نیز فقط به سایز هندوانه دقت می‌ کنند. اگرچه که شناختن داخل هندوانه کار سختی می باشد ولی می ‌توان با راهکارهایی چگونگی داخل آن را حدس زد. به همین دلیل راه هایی وجود دارد که به شما کمک می ‌کند بهترین هندوانه را انتخاب کنید که در این قسمت از سایت به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.