طريق‌هاي تزكيه لاك ناخن سواي استون

۱۳۲ بازديد


خيلي از خانم‌ها رغبت دارا هستند كه طريق‌هاي تزكيه لاك ناخن سواي استون و لاك تميز كن را بدانند تا بتوانند در چهره ضرورت، از اين طريق‌ها استعمال نمايند.  بعضي وقت ها هيچ لاك منزه كن و استوني در چنگ نداريد و لازم ميباشد كه لاك آنها‌را تميز نماييد و يا اين كه اينكه به هر دليلي ديگر تمايلي به استعمال از لاك منزه كن‌هاي استوني نداريد زيرا ممكن ميباشد به ناخن‌هايتان زخم بزند، پس طريق‌هاي تزكيه لاك ناخن فارغ از منزه كننده و استون را بياموزيد.

لاك مات
 
شيوه‌هايي براي تزكيه لاك ناخن فارغ از استون و لاك تميز كنالكلهم از الكل و هم از محصولاتي كه دارنده الكل مي باشند، ميتوانيد به كار گيري فرمائيد. اسپري موي، بو و محلول ضد عفوني كننده دست هم قادر است آيتم‌هاي نيكي باشند. اما بهتر ميباشد اين مورد را در پايان گزينش فرماييد چون ممكن ميباشد الكل سبب ساز كم آبي پوستتان شود.
10 تا 20 دقيقه ناخن‌ها را به الكل آغشته نماييد تا كم كم لاك ناخن كمرنگ شود و پاك بشود.
 هيدروژن پراكسايدپاره اي آب گرم را با دو برابر آن هيدروژن پراكسايد ادغام فرماييد و ناخن‌ها را 10 دقيقه در آن بخيسانيد. سپس با سوهان ناخن، لاك را از روي ناخن تميز نمائيد.
 سركه سپيديه خرده سركه سپيد را  با يه خرده آبليمو تركيب فرماييد و ناخن‌ها را 10 تا 15 دقيقه در آن بخيسانيد. آن گاه با يك تكه پنبه، لاك ناخن را از روي آن منزه نماييد. سركه به خير و خوبي لاك روي ناخن را كمرنگ و تضعيف مي نمايد.
 


 
خمير دندان وايتكسپاره اي خمير دندان را روي لاك بزنيد و پس از 10 دقيقه با دستمال آن را تميز نماييد. بهتر ميباشد جور خمير دندان از جور آب ژاور باشد تا بهتر كار نمايد. ضمن اينكه در شرايطي‌كه خمير دندان را با جوش شيرين ادغام نماييد، تميز كننده توانمند‌تري خواهيد داشت.
 
 
تزكيه لاك با لاكاين يك تكنيك ديدني ميباشد كه مي توانيد آن را آزمون فرمائيد. بعداز آزمون كردن هركدام از طريق‌هاي بيان شده در صدر، لاك ناخن تر و ضعيف مي شود. روي اين موقعيت لاك ناخن، يك لايه لاك نو بزنيد و بعداز تعدادي ثانيه، با يك دستمال، لاك را به طور سفت و با پاره اي فشار، تميز فرماييد تا لايه زيرين را نيز با خويش تميز نمايد. اين طريق را فارغ از آزمون كردن منزه كننده‌هاي ديگر هم ميتوانيد آزمون فرمائيد، تاثير گذار ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.