به كار گيري از لاك ناخن

۹۶ بازديد


بخش اعظمي از خانم ها و دوشيزه ها عشق متعددي به به كار گيري از لاك ناخن دارا‌هستند و رنگ ناخن هاي خويش را متناسب با رنگ جامه يا اين كه فريم تلفن همراهشان تغيير‌و تحول ميدهند. بعضي اشخاص هم آنقدر بدين عمل عادت كرده اند كه نمي توانند ناخن هاي سواي لاك خويش را لحظه اي تحمل نمايند. گهگاه هنگام لاك زدن يه خرده از آن به انگشتان و حريم ناخن ها رنگ ميدهد. اين لكه ها معمولا سواي هيچ مبادرت خاصي و بعداز يك سري سكو شستن دست خويش به خويش تميز مي‌شوند. ولي گهگاه با شتاب براي حضور در مراسمي مهيا مي‌شويد درين مورد ها براي از در ميان بردن لاك ناخن فارغ از استون چه راهكاري را ميشناسيد. پين ورك منش هاي ديگري را براي تزكيه لكه لاك ناخن از روي انگشت توصيه ميدهد.

لاك مات
از ميان بردن لاك ناخن فارغ از استون با خمير دنداناز در بين بردن لكه لاك ناخن از روي انگشتصد رد صد خودتان هم ميدانيد كه سريع ترين و موثرترين طرز پاك كردن لكه لاك از روي انگشت و دست، به كارگيري از استون ميباشد. البته چنانچه ميخواهيد سواي به كارگيري از استون لاك ناخن را تميز نمائيد ميتوانيد از يك خمير دندان عادي امداد بگيريد. خمير دندان هاي فارغ از رنگ و سپيد براي اينكار مطلوب خيس مي باشند. يه خرده خمير دندان را روي لكه لاك ناخن زده و بعد از تعدادي دقيقه با يك مسواك روي لكه ها را بكشيد. به همين راحتي تمامي رنگ ها و لكه هاي لاك از روي انگشتان منزه ميگردد.
از در ميان بردن لاك ناخن سواي استون صرفا با روغن!از ميان بردن لكه لاك ناخن از روي انگشتيك نحوه عالي براي مستقل كردن لكه لاك از روي دست و انگشتان، استعمال از يك ماده روغني مثل كرم، وازلين يا اين كه روغن زيتون ميباشد. دست خويش را چرب نمائيد و بعد به آرامي با كناره ناخن روي لكه ها بكشيد و آن‌ها‌را به سادگي از انگشتان تان غير وابسته نمائيد. مراقب باشيد انگشت تان را زخمي نكنيد و قطره هاي خون روي جامه نچكد، از در بين بردن لكه خون از روي جامه فعاليت معمولي اي وجود ندارد.
همين اكنون بخوانيد!ميكروپيگمنتيشن چه مي‌باشد؟ كاربردهاي ميكروپيگمنتيشناز في مابين بردن لاك ناخن فارغ از استون و با ژل دست

درصورتي كه تمام انگشتان و دست هايتان را با لكه هاي لاك پوشانده ايد و استون يا اين كه مواد منزه كننده لاك نيز نداريد، از يه خرده ژل ضد عفوني كننده دست و يكدست براي نظافت كردن آن ياري بگيريد. يه خرده از ژل را روي لكه لاك بريزيد و چندين دقيقه طاقت نمائيد. آن گاه با يكپارچه كلفت روي آن بكشيد تا زدوده شود. اين طرز ممكن ميباشد مقداري ارتفاع بكشد و دشوار باشد. همينطور ممكن ميباشد لاك روي ناخن هايتان هم پاره اي زدوده شود.
اسپري تن براي از در بين بردن لاك ناخن فارغ از استون

در شرايطي كه كه بر روي انگشتان لكه هاي لاك بر جاي باقي‌مانده و هيچ مدل ماده لاك منزه كن هم در دسترستان وجود ندارد، ميتوانيد از اسپري تن براي پاك كردن دستتان استعمال نماييد. دستتان را با مسافت از قوطي اسپري نگه داريد و مقدار يه خرده از آن را روي انگشت بزنيد. بعد از آن با به كار گيري از يك دست يا اين كه پنبه روي لكه لاك بكشيد و آن را پاك نماييد. همينطور ما مهيا هستيم تا سرويس ها آرايشي در خانه را براي شما ارايه دهيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.