پاك كردن لاك

لوازم آرايش

پاك كردن لاك

۱۰۹ بازديد


در معاش تمام خانم ها يك جا يك قطره لاك روي چيزي ريخته ميباشد و زيرا اين پيش آمده دليلي ندارد كه خرقه،مبلمان يا اين كه ميز شما براي مدام لكه دار بماند. هرچه قدر كه شما سريعتر كار نمائيد لكه سريع خيس و بهتر تميز مي گردد. شايسته ترين تميز كننده ها براي لاك به عبارتي وسايلي مي‌باشند كه مدام در منزل شما موجود است

لاك مات

تزكيه لكه از روي چوب:در صورتي لاك خويش را روي سطح چوبي ريختيد از مواد تميز كننده مثل استون به كار گيري نكنيد. اين مواد به چوب زخم مي زنند. شايسته ترين روش براي تزكيه لكه به كارگيري از اسپري گيسو ميباشد. پاره اي اسپري موي را روي لكه بپاشيد و چيزي نزديك به 20 ثانيه طاقت نماييد و آن گاه لكه را پاك نمائيد. ممكن ميباشد نياز باشد كه شما اين فعاليت را چنددفعه تكرار فرماييد البته در غايت لكه منزه خواهد شد.
تزكيه لكه از روي خرقه:
اين گزينه عمل بيشتري مي‌برد و مشقت بيشتري داراست. تميز كننده هاي لاك به خيال و خاطر جور ساختارشان ممكن ميباشد براي هر جور جامه و پارچه اي مطلوب نباشد و رنگ آن را تغيير‌و تحول دهد. پس نخستين منزه كننده را روي قسمتي از پارچه آزمون نمائيد و در چهره نبودن خلل لكه را منزه فرمائيد. چنانچه نتوانستيد از تميز كننده به كارگيري فرمائيد از اسپري موي به كارگيري نمائيد. و در غايت در حالتي كه هيچ كدام از اين ها تاثيري نداشت به هيچ وجه نگران نباشيد كم آب شويي ها ميتوانند اكثر لكه ها را از در بين ببرند.
تزكيه لكه از روي موي:
در صورتيكه براي انجام كاري شتاب داشتيد و در پايان هم لاك و هم موهايتان را وخيم كرديد نگران نشويد . در حالتي‌كه لاك هنوز روي موهايتان كم آب نشده از تميز كننده هاي لاك سواي استون براي پاك كردن لاك به كار گيري فرماييد البته در حالتي‌كه فعاليت از عمل قبلي و لاك روي موهايتان كم آب گرديده، شما مي توانيد با زدن قابل انعطاف كننده يا اين كه روغن لاك را به راحتي از لاي موهايتان در بياوريد.
تزكيه لكه از روي فرش:
اوليه از كليه فرش شما چه رنگي ميباشد؟ در‌حالتي كه فرش شما پر‌نور يا اين كه سپيد ميباشد شايسته ترين آيتم شما منزه كننده لاك فارغ از استون ميباشد و در صورتي فرشي با رنگ تيره داريد از اسپري موي و الكل براي تزكيه آن به كارگيري نمائيد. با يك اسفنج يا اين كه دستمال لكه را پاك فرمائيد و اين عمل را انقدر ادامه بديد تا لكه تماما پاك شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.