رقيق كردن لاك كهنه و لاك زدن

۱۶۳ بازديد


رقيق كردن لاك كهنه و لاك زدن به نحوه برزيلي براي دوام و ماندگاريآيا از دوام معدود لاك ناخن خويش ناراضي مي باشيد؟ آيا لاك‌هاي شما خيلي سريع غليظ و غيرقابل به كار گيري ميشوند و مي خواهيد روشي براي رقيق كردن لاك كهنه خويش پيدا فرمائيد؟  لاك ناخن مورخ مصرف مشخصي دارااست و بعد از مدتي با تبخير حلال‌هاي مو جود در آن غليظ و خميري مي‌گردد و نمي‌اقتدار با آن لاكي يك پارچه و خوشگل داشت. ولي با روشي معمولي شما مي توانيد لاك ناخن ديرين خويش را رقيق كرده و مجددا به كارگيري نماييد. از طرف ديگر در صورتي‌كه لاك‌هاي شما تماما سطح ناخن را پوشش نمي‌دهد و دوام و ماندگاري متعددي ندارد يك نحوه نو براي لاك زدن كه روشي برزيلي ميباشد و سبب ماندگاري طولاني تر آن ميشود به شما معرفي مي كنيم. پس شيوه رقيق كردن لاك كهنه و لاك زدن به شيوه برزيلي براي دوام و ماندگاري لاك را درين نوشته‌ي‌علمي بخوانيد.

لاك مات
شيوه رقيق كردن لاك ناخن غليظ گرديدهبي ترديد چشم‌ايد كه لاك‌هاي تازه جاري مي‌باشند و به راحتي روي ناخن را پوشش داده و يكپارچه ميشوند ولي در صورتي‌كه در لاك ناخن را تماما نبنديد بعداز مدتي لاك خواص جاري بودن خويش را از دست ميدهد و ديگر يكپارچه روي ناخن‌ها فرم نمي‌گيرد. ولي اين واقعه بعد از سپري شد مورخ مصرف لاك و بسته به كيفيت و مال لاك در بازه زماني زمانه مشخصي چهره ميدهد. پيشنهاد مي كنيم از لاكي با شايسته ترين كيفيت به كارگيري فرماييد و بعداز هر توشه به كار گيري در لاك را سفت ببنديد تا غليظ شدن و كهنه شدن لاك تا حد ممكن ديرتر چهره دهد؛ هرچند وقت يك توشه هم با اين ترفند بي آلايش لاك خويش را هم بزنيد تا از ته نشين گرديده آن دوري شود، نخست در لاك را سفت ببنديد آن‌گاه بطري لاك را برعكس كرده و در بين دو دست خويش بگيريد و به دوران يك دقيقه دستان خويش را به هم بماليد تا لاك بچرخد و مواد درون آن در هم حل شود. براين اساس از غليظ شدن و محكم شدن لاك پيشگيري مي كنيد.

البته درصورتي كه به هر دليلي اين پيش آمده ميباشد و لاك دوستداشتني شما غليظ و خميري شده‌است و به صحت روي ناخن‌هاي شما فرم نمي‌گيرد و يك دست نميشود نگران نباشيد، لازم وجود ندارد لاك را بدور بريزيد و لاك جديدي بخريد ما به شما يادگرفتن مي دهيم كه براي رقيق كردن لاك چه كارهايي بايستي انجام دهيد، براي براي رقيق كردن لاك  شما به بطري لاك كهنه خويش نياز داريد به همدم پاره اي استون و پياله قطره ديده يا اين كه قطره چكان:
دقت نماييد كه پياله قطره ديده مي بايست خالي باشد، ولي اين فعاليت را مي‌اقتدار با قطره چكان عادي هم انجام اعطا كرد. با اين وسيله دو قطره از استون برداريد و درون بطري لاك كم آب گرديده بريزيد، بعد در بطري لاك را سفت ببنديد و لاك را برعكس كرده و به بازه زماني يك دقيقه طبق روشي كه گفته شد در دستان خويش بچرخانيد تا قطرات استون داخل لاك ادغام و حل شود. حالا در لاك را گشوده فرمائيد و ملاحظه كنيد كه لاك كهنه خميري شما چطور رقيق و قابل انعطاف و جاري شده‌است. در انجام اين فعاليت مي بايست به نكاتي دقت داشته باشيد از گزاره اين كه در ريختن استون زياده روي نكنيد زيرا در‌اين‌حالت‌ لاك خيلي رقيق ميگردد و موقع زدن روي ناخن، لاك شما شكاف خواهد خورد. از طرف ديگر بايستي بپذيريد كه هر چيزي خير و خوبي يك روز تمام مي شود لاك هم از اين چيزهاي تمام شدني ميباشد. اين طريق رقيق كردن لاك شايد بتواند ياري دهد كه چندبار ديگر بتوانيد از آن به كارگيري فرمائيد ولي بيشتراز يكي‌از دوبار قابل اعمال وجود ندارد و بهتر ميباشد خساست را كنار گذارده و يك لاك نوي قشنگ براي خودتان بخريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.