نكاتي مهم براي محافظت از ناخن

۷۱ بازديد


نكاتي مهم براي محافظت از لاك ناخن

لاك مات 

اگرچه استون خالص و محلول رقيق كننده ناخن بسيار خط مش گشا ميباشند و مي توانند لاك ناخن كهنه شما‌را به نيكي رقيق و قابل به كار گيري نمايند ولي به كارگيري از اين مواد ممكن ميباشد مشكلاتي هم به‌دنبال داشته باشد زيرا استون ماده‌اي زخم زا ميباشد و به كار گيري زياد از آن مي تواند سبب آسيب پذير شدن ناخن‌ها و ريش ريش شدن آن ها شود. پس در‌حالتي كه جزو كساني مي‌باشيد كه به سالم پوست و ناخن خويش اهميت متعددي مي دهند و تلاش ميكنند تا حد ممكن از مواد سمي و تصنعي هجران نمايند بهتر ميباشد از لاك ناخن خويش صحيح محافظت فرماييد تا به دوران طولاني‌تري نو و سرازير باقي بمانند و نيازي به طرز‌هاي بيان شده و به كار گيري از مواد سمي و خطرناك نباشد:

مدام لاك ناخن را در محلي خنك و بدون‌نور حفظ نماييد. مساله مهم در اين باره ثبات دما ميباشد، محلي كه لاك را در آن قرار مي‌دهيد بايستي دماي ثابتي داشته باشد، حتي يك قفسه در فريزر منزل هم مي تواند فضاي قابل قبولي براي محافظت لاك‌هاي شما باشد.هيچ گاه لاك ناخن را در جايي در حدود مرجع حرارت مثل بخاري و شوفاژ قرار ندهيد زيرا بديهي ميباشد كه حرارت منجر محكم شدن لاك ميشود و آن را حاد مي‌نمايد.بي ترديد لاك را در محلي قرار دهيد كه فروغ بدون واسطه خورشيد به آن نتابد. زيرا فروغ خورشيد سبب تغيير و تحول دما و گرم شدن لاك مي‌گردد و تركيبات جان دار در آن را از ميان مي برد.از قرار دادن لاك ناخن در خزينه و توالت هم اجتناب نماييد زيرا رطوبت زياد و دماي بالا و در اكنون تغيير‌و تحول اين فضاها ماندگاري لاك ناخن را كاهش ميدهد.
اگرچه رعايت بدون نقص اين مورد ها سبب ارتقا ماندگاري لاك ناخن شما مي شود ولي آن را تا ابد نگهداري نمي‌نمايد پس در صورتي‌كه جزو كساني نيستيد كه پيشين از انتها مورخ مصرف لاك آن را تمام ميكنند بايستي بعداز اين دوران لاك ناخن خويش را بدور بيندازيد. مورخ مصرف هر بطري لاك حدود دو تا سه سال ميباشد و قبلا روزگار هم ممكن ميباشد كيفيت لاك كاهش يابد و غليظ شود. فراموش نكنيد كه طرز‌هاي رقيق كردن لاك صرفا براي يك كدام از دوبار به كار گيري مجاز ميباشد و بيشتراز اين تعداد خير فقط كيفيت لاك را كاهش ميدهد بلكه به ناخن‌هاي شما هم صدمه مي زند. پس بهتر ميباشد مورخ مفتوح كردن هر بطري لاك را روي آن يادداشت فرماييد و بعداز مدتي لاك‌هاي كهنه را به دور بريزيد و آنان را با رنگ‌هاي نو و تازه جايگزين فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.