چه طور ناخن هايمان را تقويت كنيم؟

۷۵ بازديد


چه طور ناخن هايمان را تقويت كنيم؟تيم: سالم پوست

لاك مات

به كار گيري از روغن، راه و روش بسيار نيكي براي مقاوم شدن، سلامت ماندن و رويش ناخن هاست. به مطالعه ي اين راهنما ادامه دهيد تا بدانيد چه‌طور با به كارگيري از روغن مي توانيد به تندرست ناخن هايتان امداد نماييد.
ناخن ضعيف، آسيب پذير، قادر است خسته كننده باشد ! هزاران  جنس موجود هست، كه ناخنها را كاركشته و طاقت فرسا خيس، مينمايد و حتي سريع خيس بلند مي نمايد.با اين هم اكنون، شما مي‌توانيد ناخن هاي خويش را در يكسري مرحله معمولي قويتر نماييد. آيا زياد دست هاي خويش را در آب نگه ميداريد، مانند شنا كردن و يا اين كه شستن ظروف؟ كار هاي روزمره  تا حد متعددي در شكنندگي ناخنها اثر گذار ميباشد.
اكثر مردم در فواصلي از معاش‌شان با ناخن هايي آسيب پذير يا اين كه حتي رخنه‌ خورده دست و پنجه قابل انعطاف مي نمايند! اين يك بيماري آزار‌دهنده ميباشد كه معمولا به واسطه ي كم آبي بيشتراز اندازه ي بستر و پوست  اطرف ناخن بوجود مي آيد. هنگامي كه چنين اتفاقي بيفتد، ناخن شما سالم و استحكام اش را از دست داده و رشدي سخت خواهد داشت.
روغن تقويت ناخندر قفسه  مغازه ها توليد ها زيادي موجود است كه وعده ي تقويت ناخن و بازگرداندن رطوبت به آن‌ها‌را ميدهد، در حالي كه شيوه هاي درماني طبيعي ديگري نيز براي بدست آوردن ناخن هايي مقاوم و سلامت نيز موجود است!
به كار گيري از روغن، رويه بسيار خير و خوبي براي مقاوم شدن، تندرست ماندن و پرورش ناخن هاست. به مطالعه ي اين راهنما ادامه دهيد تا بدانيد چه‌گونه با به كارگيري از روغن ميتوانيد به تندرست ناخن هايتان ياري نمائيد.
چه طور از روغن براي تقويت ناخن هايتان استعمال فرمائيد؟1 - نصف فنجان از روغنتان را در پياله ي اختصاصي مايكرويو بريزيد و باطن مايكرويو قرار دهيد. به زمان يك و نيم دقيقه آنرا پر‌نور فرمائيد، آن‌گاه پياله را بيرون فرمائيد.
2 - اذن دهيد تا روغن پاره اي خنك شود.
3 - ناخن هايتان را در روغن فرو فرمائيد تا به بازه ۱۵ تا ۳۰ دقيقه تر بخورند.
4 - با اين فعاليت به ناخن هايتان امداد مي كنيد تا از روش جذب سريع به نيكي مرطوب شوند.
5 - دستانتان را از روغن بيرون فرماييد و با به كارگيري از انگشتانتان روغن را بخوبي بر روي ناخن و پوست اطرافش، با حركات كوچك دايره وار ماساژ دهيد.
6 - روغن اضافي را از دستانتان بشوييد.
7 - اين پروسه را بصورت هفتگي تكرار فرمائيد.
8 - براي مرطوب كردن روزمره، قطره‌اي از روغن را روي هر ناخن بچكانيد، و آنرا بر روي ناخن و پوست حريم ماساژ دهيد تا جذب شود.
9 - پيش از اينكه به رختخواب برويد، ناخن هايتان را در مخلوطي از آب ليمو و روغن با تناسب يك به سه بخيسانيد. پنج دقيقه شكيبايي نمائيد، بعد دستكشي بپوشيد و اذن دهيد كه تمام ارتفاع شب روغن بر روي ناخن هايتان باقي بماند. در رخ نياز صبح دستانتان را بشوييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.