انتخاب مدل مناسب ناخن براي افراد مختلف

۷۵ بازديد


گزينش دسته مطلوب ناخن براي اشخاص متعدد   

لاك مات
ميدانيد جور ناخن مطلوب شما كدام ميباشد. يكسري جور ذيل را به هنگام سوهان كردن ناخن هايتان در لحاظ داشته باشيد.   بيضي
اين نوع ناخن براي خانم هايي مطلوب ميباشد كه بستر ناخن آنان پهن ميباشد و اين جور سبب ساز مي گردد كه انگشتان آن ها بلندتر چشم شود. براي آنكه دسته بيضي ناخن تان خوب در بيايد، نخستين دو ضلع ناخن را صاف و موازي فرمائيد. بعد به ندرت به آن زاويه بدهيد.


مربع
اين دسته با اضلاع موازي و زواياي تيز يا اين كه گرد يك جور فرنچ كلاسيك ميباشد. جور مربعي براي ناخن هايي كه بستر بزرگي دارا هستند مطلوب ميباشد. چون گونه مربعي ناخن هاي كوچك را كوتاه و پهن نشان مي‌دهد. براي بدست آوردن دسته آن، مي بايست دو ضلع جانبي ناخن را موازي و صاف سوهان نماييد و كناره آزاد ناخن بايستي بر اين دو ضلع عمود باشد. زماني مربع جامعي بدست آورديد، سنباده را برداريد و دو كناره تيز آن را انحنا دهيد.


بيضي-مربع
با مخلوط گونه شيك بيضي و نوع مربع، يك دسته ناخن بدست مي‌آوريد كه براي اكثر خانم ها مطلوب ميباشد. نخست ناخن خويش را به صورت مربع بي نقص درآوريد و اضلاع جانبي آن را صاف و موازي فرماييد. زواياي تيز را سنباده بزنيد تا گرد و منحني شود. ولي نبايد آنقدر اين دو زاويه را گرد نماييد كه از نوع مربعي بيفتد.


گرد
يكي‌از محافظه كارانه خيس جور هاي ناخن، دسته گرد ميباشد كه حتي براي آقايان و كساني كه مي‌خواهند ناخن هايشان را مدام كوتاه نگه دارا هستند نيز مطلوب ميباشد. اين نوع براي ناخن هاي پهن مطلوب ميباشد و به آن ظواهر باريك تري مي‌دهد. نخست ناخن خويش را مربع نماييد و آن‌گاه به ندرت آن را با سوهان گرد نمائيد.


بادامي/تيز
ناخن تيز براي طرح هاي هنري و اكريليك مطلوب ميباشد. اين نوع آوانگارد في مابين ستاره هايي همچون فرگي و ليدي گاگا خيلي دوستداشتني ميباشد. با آنكه براي ظواهر روزمره و روتين مطلوب وجود ندارد، البته مي اقتدار يه خرده تغيير تحول در آن تشكيل داد و آن را شيك خيس كرد. اضلاع ناخن خويش را متساوي و موازي سوهان نماييد و به تدريج نوك آن را باريك فرمائيد تا به اندازه دلخواهتان رسد.
 
گزينش گونه مطلوب
چنانچه بستر ناخن شما پهن ميباشد، همت فرمائيد به آن دسته بيضي-مربع بدهيد. در صورتيكه باريك ميباشد، از دسته مربع به كارگيري فرمائيد. در‌حالتي كه ناخن هايتان را كوتاه نگه ميداريد، گونه گرد را تعيين نماييد. در حالتي‌كه ناخن هايتان مسطح ميباشند، بهتر ميباشد جور مربع يا اين كه بيضي-مربع را بكار ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.