چطور سوهان بكشيد

لوازم آرايش

چطور سوهان بكشيد

۷۵ بازديد


چطور سوهان بكشيد
-  اوليه از كليه بايستي لاك ناخن‌هاي‌تان را تميز فرماييد و آنگاه تصميم بگيريد مي خواهيد ناخن‌هاي‌تان را چه شكلي (مربع، بيضي، گرد و...) فرمائيد. اين به طور كامل به ذوق وسليقه شما بستگي داراست كه چه فرم ناخني دوست داريد.

لاك مات
- دست‌هاي‌تان را با آب و صابون خانگي بشوييد و مطمئن گرديد هيچ‌سيرتكامل ناپاك و كثيفي تحت ناخن‌هاي‌تان وجود ندارد. توصيه مي كنيم براي اين عمل ناخن‌هاي‌تان را كف دست مقابل‌تان بكشيد تا پايين آن‌ها به خير پاك بشود.
- بعداز شستن، دست‌هاي‌تان را كم آب فرماييد طوري كه هيچ‌سيرتكامل رطوبتي روي آن ها نمانده باشد. در صورتي‌كه ناخن‌هاي‌تان هنوز مرطوب مي باشند، سوهان نكشيد زيرا ممكن ميباشد حين سوهان كشيدن بشكنند.
- سوهان كشيدن را از گوشه‌هاي خارج ناخن استارت نمائيد و به سمت راءس برويد و تلاش فرمائيد به ناخن‌تان صورت موردنظر را بدهيد.
- براي درخشندگي و درخشان شدن سطح ناخن بهتر ميباشد از بافر به كارگيري فرمائيد. به كار گيري از بافر يك توشه در ماه كفايت مي كند زيرا استعمال زياد از آن به ناخن جراحت مي زند و بافت آن را ضعيف مي نمايد.
- ناخن‌هاي‌تان را نظارت فرماييد، چنانچه اين فرايند را صحيح انجام داده باشيد مي بايست ناخن‌هاي مرتبي داشته باشيد. در آخر مي توانيد ناخن‌هاي‌تان را روي يك دست بكشيد تا مطمئن گرديد صاف مي باشند و مشكلي ندارند.


جويدن ناخن ها، مانيكورهاي تر و تميز، حساسيت به لاك ها و مواد حلال و ناخن هاي تصنعي و دست اندركاران عفوني ميتواند تندرست و زيبايي ناخن را به خطر ندازد. انجام بعضا مبادرت هاي زيبايي هم گرچه در نگاه ابتدا سبب زيباتر شدن و آراستگي ناخن ها ميگردد البته در درازمدت قادر است به ضرر و زيان تندرست و زيبايي ناخن باشد.
در‌اين مقاله در آغاز توضيح كوتاهي در زمينه‌ي ساختار ناخن مي دهم تا با آن اضافه آشنا گرديد و آن‌گاه به 5 گزينه ممنوع در اين مورد ميپردازم. در پيشگفتار دعوا، كافي ميباشد بدانيد كه ناخن ها از چند بخش قابل مشاهده ساخته شده اند. كوتيكول يا اين كه كاغذ ناخن، بخش سپيد رنگ آن ميباشد كه انعطاف پذير بوده و از مرز قاعده ناخن غيروابسته گرديده و به سمت بيرون پرورش مي نمايد.
ماهك ناخن واضح ترين منطقه ناخن ميباشد كه از هلال ناخن شروع ميشود و ماتريكس ناخن بخش زنده و در درحال حاضر پرورش را تشكيل ميدهد. بستر ناخن نيز بافت قابل انعطاف ذيل كاغذ ناخن ميباشد كه عروق خوني ظريفي داراست و منجر رنگ صورتي در ناخن ميگردد. كوتيكول نيز به چين پوستي كناره ناخن مي‌گويند. ناخن هاي دست در هر ماه 5 ميلي متر و ناخن هاي پا 1.5 ميلي متر پرورش مي‌كنند. در‌پي با 5 تهديد بدون شوخي براي تندرست ناخن هاي دست و پا آشنا خواهيد شد.


1- كاشت ناخن و به كار گيري از ناخن تصنعي
دوست داريد مدام و در تمامي اكنون ناخن هاي قشنگ و براقي داشته باشيد و وقتتان را آراسته براي رسيدگي به ناخن تلفن نكنيد؟ كاشت ناخن شايسته ترين راه‌حل ميباشد. شايد با اين دسته تبليغات تالار هاي آرايش و پيرايش واكنش كرده باشيد ولي بهتر ميباشد پيشين از آنكه براي كاشت ناخن يا اين كه گذاشتن ناخن تصنعي به آرايشگاه مراجعه‌نماييد، بدانيد كه‌اين مبادرت چندان هم بي ضرروزيان وجود ندارد. احتمال بروز حساسيت به مواد آيتم به كار گيري و حتي بروز عفونت هاي قارچي موجود است.
ناخن هاي تصنعي يا اين كه كاشت ناخن سبب ساخت فضايي بسته روي ناخن مي گردد كه در آن آب و ميكروب تجمع پيدا مي نمايد و قادر است دليل ابتلاي شخص به بيماري هاي ميكروبي، قارچي و باكتريايي باشد. بعداز برداشتن اين جور ناخن ها هم معمولا بستر ناخن ضعيف، نازك و آسيب پذير ميباشد و حتي ممكن ميباشد تا برهه زماني ها پرورش آن مبتلا مشكل شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.