ناخن هاي بيضي مستطيلي

۷۶ بازديد


. ناخن هاي بيضي مستطيلي
اين گونه مانيكور ناخن يكي از ديگر از جور هايي ميباشد كه بسيار گزينه عشق و علاقه خانم هاست. دراوردن ناخن ها اين چنين سهل وآسان خيس از ناخن هاي مستطيلي ميباشد به دليل آن كه كناره هاي آن گرد ميباشد. البته با اين اكنون گشوده هم مانند ناخن هاي مستطيلي با كلاس ميباشد. براي اينكه ناخن هايتان را اين چنين درآوريد نخستين آن را به صورت بيضي درآوريد آن‌گاه بالاي آن را با سوهان صاف نماييد. خوب ميباشد بدانيد كه‌اين جور ناخن به دست كليه خانم هاي با ذوق وسليقه ميايد.
لاك مات

5. ناخن هاي بادامي
اين جور مانيكور اضافه مشابه به جور بيضي ميباشد. با اين تفاوت كه نوك آن مقداري تيز خيس ميباشد. اين دسته ناخن صحيح مشابه به بادام ميباشد. براي اينكه ناخن هايتان را اين چنين درآوريد بايستي اواسط ناخنتان را پيدا فرمائيد و از نوك آن استارت به گرد كردن ناخن فرمائيد. مي بايست صورت ناخن را مشابه به يك كوه درآوريد. درين گونه مانيكور نبايد هيچ جايي از ناخن كناره تيز داشته باشد. اين نوع به ناخن هاي كوتاه اضافه ميايد.


6. ناخن هاي تيز
براي اينكه ناخن هايتان را اين چنين درآوريد بايستي پاره اي با نترسي باشيد. اين نوع ناخن خيلي رايج وجود ندارد. البته سلبريتي هايي مانند ريحانا مدام ناخنشان را اين چنين مانيكور مي‌نمايند. اين جور ناخن سبب ميگردد دستان شما لاغر خيس و كشيده خيس به لحاظ رسد. مانند ناخن هاي بادامي براي اينكه ناخن هايتان را اين چنين دراوريد مي بايست نخست اواسط نوك آن را پيدا فرمائيد و از كناره ها سوهان بكشيد تا به نوك آن برسيد. اين دسته ناخن زود ميشكند پس در‌صورتي‌كه دوست داريد ناخن هايتان را اين شكلي فرماييد صد رد صد مي بايست از ژليش ناخن يا اين كه كاشت ناخن به كارگيري فرمائيد.


7. ناخن هاي بالريَني
اين نوع مانيكور خيلي از ناخن هاي تيز ديدني خيس ميباشد. براي اينكه ناخن هايتان را اين چنين درآوريد مي بايست ميانه آن را پيدا فرمائيد و كناره هاي آن را به سمت اواسط سوهان بكشيد آن گاه بالاي آن را با سوهان صاف نمائيد. مي بايست بالاي ناخن را به صورت مستطيل درآوريد. اين نوع ناخن به دست همگي خانم ها مي‌آيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.