پباده سازي ناخن براي بانوان به خصوص دختران شيك پوش و نقص‌

۵۸ بازديد


نظر هاپباده سازي ناخن براي بانوان به خصوص دختران شيك پوش و نقص‌ پسند، يكي‌از گرفتاري هاي هفتگي ميباشد كه به خصوص در حوالي دورهمي ها و مراسم ويژه، همواره دل مشغولي را براي آن‌ها به ارمغان مي اورد. همواره ست كردن رنگ لاك ناخن با كيف و كفش و خرقه مجلسي و اسپرت، موضوعي ميباشد كه اهميت روانشناسي رنگ و به كار گيري از استاليست ها  را در پباده سازي مد و جامه بانوان گران‌قيمت گرد نشان مي‌دهد. در گفتار امروز روزنامه تخصصي مد و سبك معاش لاكچري تهران، شما‌را با ۳۰ گونه ديدني و داراي هيجان پباده سازي ناخن شيك و معمولي آشنا مينمايد كه با ۲۳ راهنماي كاربردي در پروسه پباده سازي ناخن نيز ياروهمدم گرديده  ميباشد.
با ما يار باشيد.

لاك مات
لاك هاي قشنگ براي بانوان خوشگلناخن ها و پباده سازي آن‌ها، هم زيرا اكسسوري ها، كامل كننده استايل بوده و استايليست،  يك كدام از چيزهايي كه در  پباده سازي مد بانوان خيلي  به آن دقت مي‌كنيد، همين  زمينه ميباشد. هنر پباده سازي ناخن (NAIL  POLISH DESIGN) همواره  متبوع و عشق بانوان شيك پوش ميباشد. چه كسي  است كه دوست نداشته  باشد تا شكوه و زيبايي عجيب  به پباده سازي استايل وي بيشتر نشود؟
درصورتي كه از رنگ خسته  كننده و كلاسيك ناخن هاي خويش دلزده گرديده ايد و قصد داريد چيزي ديدني و داراي هيجان را تجربه فرماييد، اين گفتار امروز لاكچري تهران را به نيكي مطالعه فرمائيد كه شما‌را با ۳۰ طرح دلپذير  و برنا پسند پباده سازي ناخن شيك و رنگارنگ آشنا مينمايد. اين ۳۰ صورت، نسبتاً پاسخگوي  هر جور ذوق و سليقه  بانوان خلل پسند ميباشد كه ميتواند با اكنون و هواي پباده سازي استايل ان ها هماهنگ باشد. كارايي كرديم شيوه پباده سازي ناخن را در  هر  نصيب به گويش بي آلايش توضيح بدهيم كه شما بتوانيد اين شيوه  ها را با معدود ترين وسايل در خانه هم انجام  داده و از  صرف هزينه  هاي  زياد  براي مراجعه به مزون ها و آرايشگاه ها غني  گرديد.
پباده سازي هاي بي آلايش ناخن براي مبتديان و علاقمندان به هنر پباده سازي ناخنپباده سازي ناخن به رنگ شعله هاي سپيد و نارنجي رنگ

سپيد و نارنجي رنگ دو رنگ دوست داشتني براي پباده سازي ناخن فانتزي ميباشد. هر چيزي كه به هنر پباده سازي اين دسته ناخن مربوط مي‌شود، زنده و برنا به حيث ميرسد. ادغام رنگي سپيد و نارنجي رنگ عالي بوده و ميتواند تحت عنوان يك ظواهر  عالي براي به خصوص در فصل بهار و فصل تابستان، كامل كننده تيپ هاي اسپرت و حتي مجلسي  شود. ولي  شما مي‌توانيد از  رنگ ثالث  براي اضاقه  شدن به‌اين مخلوط به كار گيري  نمائيد كه متناسب  با پباده سازي استايل شما باشد.  براي  انجام اين پباده سازي، به موردها پايين نياز داريد:
لاك سپيد، سياه، نارنجي رنگ،  رنگ زردنوارهاي پباده سازي ناخنبراي پباده سازي ناخن به‌اين سبك، بايد ۲ توشه  لاك سپيد را بر روي ناخن خويش پوشش داده  تا رنگ موضوع  آماده شود.  آن گاه  نوارها را به صورت مورب از هم ديگر قرار داده و با لاك زردرنگ آن را پوشش دهيد. حال نوار ديگر را به صورت عمودي در راءس ناخن قرار داده و رنگ لاك نارنجي رنگ را در سمتي ديگر به كار گيري فرماييد. عملكرد نمائيد،‌ نوار ها را همانطور كه در صورت مشاهده ميكنيد قرار داده و رنگ مشكي را در تحت عمل به كارگيري فرماييد.
در حال حاضر وقت آن ميباشد كه از يك لاك درخشان كننده  به محل ناخن زده كه صورت آن بدون نقص و خوشگل شود.
پباده سازي ناخن با  گل هاي صورتي بنفش

صورتي و بنفش، ادغام رنگ دوست داشتني به خصوص  براي بانوان نوجوان ها و جوان ها بوده  كه كامل كننده مطلوبي براي تيپ هاي بهاره و تابستاني به شمار مي رود. به حيث شما اين پباده سازي ناخن قشنگ وجود ندارد؟ مخلوط صورتي و بنفش همانگونه كه مشاهده مي‌كنيد، مسرت بخش ميباشد و در اصل اين شم را به  شما القا مي‌كند كه شما در ناخن هاي خويش، فصل بهار را حس خواهيد كرد.  به دليل آنكه رنگ گل هاي بهاري هم، صورتي و بنفش ميباشد.
بنفش، رنگ  سال  ۲۰۱۸ ميلادي  ميباشد و بسيار  همين سال از اين رنگ در پباده سازي مد سلبريتي ها تا استايل هاي كژوال فعالان مد و جامه به كارگيري  مي‌گردد. شما ميتوانيد صرفا در يك‌سري مرحله پباده سازي ناخن صورتي و بنفش را در مشت داشته باشيد و مورد خير براي روزهاي كسل  كننده باشد.  چيزهايي كه براي اين دسته پباده سازي ناخن نياز  خواهيد داشت عبارتند از :‌
لاك سپيد، صورتي، بنفشبرس نازك پباده سازي ناخن (مداد مو پباده سازي)طرز  عمل بدين رخ ميباشد كه هم زيرا نحوه  گذشته، عمل خويش را با دو توشه به كارگيري از لاك سپيد براي پوشش دهي سطح ناخن ابتدا نماييد. با استعمال از يك برس نازك، گل هايي با لاك رنگ صورتي روي ناخن توليد كرده  و بعد از آن از لاك رنگ بنفش به كارگيري نماييد تا زيبايي بيش تري به  گل هاي صورتي  بدهيد. در مرحله نهايي، از  درخشان  كننده  به كارگيري نمائيد. قطعا در لحاظ داشته  باشيد كه در پروسه پباده سازي ناخن ، همانطور كه در سفارش هاي ۲۳ گانه  انتها گفتار هم اشاره كرديم، شكيبا باشيد تا زماني هر رنگ لاك كم آب مي‌شود، از رنگ لاك ديگر به كارگيري  فرمائيد.
شما مي‌توانيد صورت ديگري نيز به گل ها بدهيد و يا گل ناخن را با گل تزيين فرماييد، به جاي انكه صرفا گل ها در يك كناره  باشند. هم چنين ميتوانيد از رنگ هاي پر‌نور ديگر  هم بر  روي سطح برخوردار گرديد.
پباده سازي ناخن به صورت رنگ پاشي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.