زيبايي ناخن ها براي خانم ها اهميت متعددي داراست

۸۰ بازديد


زيبايي ناخن ها براي خانم ها اهميت متعددي داراست از همين رو پرشين او درين بخش از خبرها زيبايي و پيرايش شما‌را با يكي شيوه هاي طبيعي و اثرگذار براي تقويت و زيبايي ناخن ها آشنا مي‌نمايد.روغن زيتون تحت عنوان يك كدام از پرخاصيت ترين روغن هاي گياهي در طبي امروزي، سنتي و احاديث فقهي ميباشد كه از پاراگراف خاصيت آن بخش اعظمي از ايرادات ناخن ها ميباشد كه مي‌تواند زيبايي و استحكام را به ناخن ها ببخشد. در همين راستا پرشين او اين بخش از خبر ها زيبايي و آرايش و پيرايش را به ارائه ي برخي از خاصيت روغن زيتون براي ناخن ها به دنبال ي مقاله اختصاص داده ميباشد.

لاك مات
شناخت با خاصيت روغن زيتون براي ناخنچنانچه ناخن‌ آسيب پذير داريد: براي اينكه شكنندگي ناخن‌هايتان را از در بين ببريد، يك‌چهارم فنجان روغن‌زيتون را به آرامي گرم كرده،‌ بعد يك كپسول ويتامين E گشوده نماييد و باطن آن بريزيد. اين ادغام را روي كوتيكول‌ها (پوست حريم ناخن) و سطح ناخن‌ها ماساژ دهيد. روغن زيتون اين ادغام ناخن‌ها را توانمند كرده و سبب ساز ارتقا انعطاف‌پذيري آنان مي شود و ويتامين E نيز ناخن‌ها را تغذيه مي كند.

شناخت با خاصيت روغن زيتون براي ناخنچنانچه ناخن‌هاي شما قابل انعطاف ميباشد : در شرايطي كه دوست داريد ناخن‌هايي محكم و سفت داشته باشيد، نصف فنجان پوسته گردو را خوب بكوبيد تا پودر شود، بعد از آن با يك قاشق غذاخوري روغن زيتون، يك قاشق غذاخوري روغن كرچك و يك قاشق غذاخوري عسل تركيب فرماييد تا تماما به صورت چسب شود، اين چسب را روي ناخن‌هايتان ماساژ دهيد و بعد از آن بشوييد، براي سفت شدن ناخن‌ها‌ي‌تان اين عمل را دو توشه در هفته انجام دهيد.
در حالتي كه مي خواهيد ناخن‌هاي‌تان زودتر رويش نمايد : براي امداد به پرورش ناخن‌ها، نصف فنجان گوجه‌خارجي رنده گرديده را با ۲ قاشق غذاخوري روغن زيتون در يك پياله تركيب نماييد و حدود ۱۰ دقيقه انگشتان‌تان را باطن اين تركيب نگه داريد و بعد از آن انگشتان‌تان را آب بكشيد و با حوله‌اي آن ها را كم آب نماييد. گوجه‌خارجي دارنده بيوتين ميباشد،‌ بيوتين يك ماده طبيعي شناخته گرديده براي رويش ناخن‌ها و گيسو ميباشد. روغن زيتون نيز به محافظت رطوبت ناخن‌ها و كوتيكول‌ها ياري مي كند.
طولاني تر بدانيد : تشخيص علائم بيماري از روي ناخندانش طبي اثبات نموده است اصلي‌ترين رويكرد براي داشتن ناخن‌هاي تندرست پيروي از يك رژيم غذايي صراحت دارد و سلامت معاش‌كردن يا اين كه نكردن را مي‌اقتدار از روي همين ۲۰ ناخن دست و پا به سادگي تشخيص اعطا كرد. ناخن‌ها نمايشگر سالم شما مي‌باشند، اين نكته را فراموش نكنيد. در كنار تغذيه مطلوب، ناخن‌ها ميتوانند زودتر از هر عضو ديگري در تن شما آلوده و كثيف به قارچ‌ها و ميكروب‌ها شوند و بعضي از اين قارچ‌ها ممكن ميباشد فقط با يك توشه ابتلا براي مدام ناخن‌هاي شما‌را از در ميان ببرند. بعضي علائمي كه با مشاهده آن ها روي ناخن‌هاي‌تان بايستي نگران باشيد و خيلي زود به دكتر معالج مراجعه‌نماييد، عبارتند از:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.