مانيكور نبايد زياد كوتيكولهاي حريم ناخن

۶۲ بازديد


زيبايي دست در مراودات اجتماعي خيلي مهم ميباشد چرا زماني با شخصي روبه‌رو مي‌شويم اولي كاري كه ميكنيم اين ميباشد كه به سمت وي دست دراز مي كنيم تا صلح و دوستي خويش را نشان دهيم.دوات آنلاين-مانيكور يا اين كه پديكور كردن مدتي ميباشد كه صرفا دربين خانم‌ها طرفدار ندارد بلكه آقايان هم به زيبايي دستهايشان اهميت ميدهند. شيما اسدي ميكاپ آرتيست در رابطه اينكه زيبايي ناخن‌ها چطور به دست مي آيد و چرا آقايان هم به آن دقت ويژه‌اي دارا هستند توضيحاتي را به دوات آنلاين داده ميباشد كه مي خوانيم:

لاك مات
 مانيكور
زيبايي دست در مراودات اجتماعي خيلي مهم ميباشد چراكه زماني با شخصي روبه‌رو مي‌شويم اولي كاري كه ميكنيم اين ميباشد كه به سمت وي دست دراز مي كنيم تا آشتي خويش را نشان دهيم. در صورتي‌كه شخص نامحرم باشد و نخواهيم با وي دست بدهيم در مواجه با اشخاص متعدد دست را ناخودآگاه حركت مي دهيم كه همين فرمان نشان دهنده اهميت دست در مراودات اجتماعي ميباشد. براين اساس زيبايي و سالم دست بسيار مهم ميباشد.  يكي روشهايي كه براي زيبايي دست مي قدرت از آن بهره برد مانيكور ميباشد. مانيكور يعني پوست‌ها و اضافات حريم ناخن را توده كرده و از ناخن غيروابسته فرمائيد و سوهان كشي سطحي انجام دهيد و برق ناخن روي ناخن‌ها بزنيد و هر سه روز يكبار آن را پاك كرده و مجدد برق ناخن بزنيد و در حالتي كه اضافاتي روي ناخن است آن را آراسته فرمائيد.


 در مانيكور نبايد زياد كوتيكولهاي حريم ناخن را بداريد چون سبب ساز مي‌گردد قارچ‌ها رويش نمايند و عفونت و قارچ در نزديكي ناخن توليد شود كه خيلي دردناك ميباشد.
 
پديكور
درخصوص پا هم همين روند را انجام ميدهيم. اسم آراسته كردن ناخن پا پديكور ميباشد. پديكور اهميت بيشتري نسبت به مانيكور دارااست چون رعايت بهداشت پا به جهت قوانيني كه پا در آن قرار ميگيرد بسيار طاقت فرسا‌خيس از بهداشت دست ميباشد.
 
ما به محض كثيف شدن دست مان ميتوانيم آن را بشويم يا اين كه مدتي از دست زدن به چيزي هاي آلوده و كثيف جلوگيري كنيم البته درباره‌ي پا رعايت كردن اين نكات بسيار طاقت فرسا ميباشد چراكه ما با پا روش مي رويم و هميشه بايستي آن را با كفش و جوراب بپوشانيم به همين خيال و خاطر پا كمتر آفتاب مي خورد و در محيطي بدون‌نور و مرطوب و غيربهداشتي جاي‌دارد. براين اساس مي بايست اعتنا داشت كه در پديكور كردن ناخن مي بايست همگي جوانب را رعايت كنيم و بدانيم كه نبايد زياد ناخن‌هاي پا را بازنويسي كنيم.


نكته نخستين اينكه گذشته از پديكور اين ميباشد كه مي بايست پا را در يك محلول شامپو و قابل انعطاف كننده در اختيار بگذاريم و نيم ساعت آن را در موقعيت آهسته رها كنيم. ضمنا بايستي نحوه صحيح كوتاه كردن ناخن را بدانيم. نبايد ناخن‌هاي پا را گرد بگيريم. كناره‌هاي ناخن ممكن ميباشد در گوشت فرو برود. كوتيكول‌هاي حريم ناخن را نبايد از در بين پيروزي يا اين كه به تحميل خارج كشيد سطح ناخن پا را مي بايست صاف كوتاه كنيم. از هلالي گرفتم ناخن كاملا جلوگيري كنيم و بيشتراز حد آن‌ها‌را كوتاه نكنيم.
 
كاشت ناخن
در مورد آراستن ناخن هم بايستي بيان‌كنم هركسي كه رنگ آميزي را بلد ميباشد مي تواند روي ناخن با لاك پباده سازي نمايد البته كاشت ناخن با اين مساله يه خرده مختلف ميباشد.
 
دركاشت ناخن از پودرها و ژلهاي  منحصربه‌فرد استعمال مي‌گردد و بعداز اينكه ناخن ترميم شد و به صورت متبوع رسيد روي آن را برق ناخن يا اين كه از رنگ خويش ناخن لاك مي زنند يا اين كه اينكه از لاك‌هاي متعدد به كارگيري مي‌نمايند.


دسته‌هاي مختلفي در كاشت ناخن موجود است و با اعتنا به اينكه به انگشتان شخص چه مدلي ميايد آن را مي كارند و نوع ميدهند. ناخن‌هاي تيز، تروتميز و چهارگوشي و سرگرد، گلداني و خشتي از گزاره نوع هايي ميباشد كه براي ناخن به كار گيري مينمايند.
 
براي لاك زدن هم يك سري طريق موجود هست. بعضا لاكها عادي مي‌باشند و شخص خودش هم قادر است آن را بزند ولي لاك‌هايي كه ژله‌اي ميباشند مي بايست بوسيله شخصي فن‌اي زده شود و همينطور بايستي بوسيله شخص فن‌اي زدوده شود. زيرا اين لاك ها با دستگاه خاصي منزه خواهد شد. مي توانيد از ناخن‌عمل خويش بخواهيد روي ناخن شما پباده سازي هم انجام دهد اگر كه ناخن‌عمل شما نگارگري هم بلد باشد مي تواند طرح‌هاي زيبايي روي ناخن شما بكشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.