يك برس منزه لاك برداريد

۸۷ بازديد

با يك برس پاك لاك را ادغام كرده روي ناخن بزنيد: يك برس منزه لاك برداريد و اين ادغام را به روشي كه مدام موقع لاك زدن انجام مي‌دهيد روي ناخن‌ها بزنيد، از خير ناخن استارت نماييد و با سه تكان كل ناخن را به غير از يك كناره باريك در گوشه‌ها پوشش دهيد.

لاك مات

مطالب پيشنهادي
در‌اين وضع تحمل استرس تو چقدره؟ خودت رو بهتر بشناس
اذن دهيد لاك شما كم آب شود: خوشبختانه اين مخلوط سريع كم آب مي گردد ولي فراموش نكنيد كه نبايد آن را فوت نمائيد و مي بايست انگشتان خويش را صاف روي زمين بگذاريد. از تاپ كوت هم نبايد به كار گيري نمائيد.


استعمال از تاپ كوت ماتيك تاپ كوت مات بخريد: تاپ كوت‌هاي مات گران‌خيس از تاپ كوت‌هاي واضح مي باشند ولي تهيه نمودن يك تاپ كوت مات به صرفه خيس از خريد يكسري لاك ناخن مات گران‌قيمت ميباشد. ولي برندهاي محدودي اين لاك‌ها را ساخت مي‌نمايند و براي خريد بهتر ميباشد به مغازه‌هاي پهناور و داراي اعتبار رجوع‌نماييد.
ناخن‌ها را سوهان بكشيد و فراهم فرمائيد: پيشين از استارت به لاك زدن ناخن‌ها را با سوهان و بافر فراهم نماييد. سوهان را با زاويه ۴۵ سكو نگه داريد و كناره ناخن‌ها را سوهان بزنيد. بعد از آن با بافر ناخن سطح آن را صاف و صيقلي فرمائيد زيرا در لاك مات ناهمواري‌هاي ناخن بيش تر از لاك درخشان چشم مي‌گردد.
سطح ناخن را پاك فرمائيد: يك تكه پنبه را به لاك منزه كن آغشته كرده و سطح ناخن را با آن منزه و پاك فرماييد تا هرگونه آلودگي، چربي و لاك‌هاي ديرين از سطح آن از بين برود. آنگاه تعدادي ثانيه حوصله نمائيد تا سطح ناخن كم آب شود.
لاك مبنا روشن بزنيد: مانند مدام يك لايه نازك از لاك مبنا يا اين كه بيس كوت روشن را روي ناخن بزنيد. ولي بعضي لاك‌ها درون خويش بيس كوت دارا هستند و نيازي وجود ندارد پيشين از آن بيس كوت بزنيد. بعداز زدن بيس كوت شكيبايي نماييد تا كم آب شود.
لاك ناخن را بزنيد: در لاك را گشوده نماييد و لاك مازاد را با فشردن به گوشه پياله غير وابسته نمائيد بعد از آن از ته ناخن استارت كرده و با سه تكان سطح ناخن را با لاك درخشان بپوشانيد.
حريم ناخن را پاك فرماييد: بعداز آن كه كليه ناخن‌ها را لاك زديد يك گوش منزه كن پاك برداريد و به لاك منزه كن آغشته نماييد و در‌صورتي‌كه حريم ناخن به لاك آغشته شده‌است آن را تميز نماييد.
تاپ كوت مات را بزنيد: اكنون نوبت به مات كردن لاك ميرسد. لاك ناخن مات بي‌رنگ يا اين كه تاپ كوت مات را برداريد و روي ناخن‌ها را با آن بپوشانيد و طاقت فرماييد كم آب شوند. حالا لاك درخشان شما تماما مات شده‌است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.