چه‌گونه لاك منزه كن صحيح كنيم؟

۶۱ بازديد

لاك مات
چه‌گونه لاك منزه كن صحيح كنيم؟؛ خودتان در منزل لاك منزه كن صحيح نماييداگز جزو اشخاصي مي‌باشيد كه تر و تميز از لاك براي ناخن هايتان به كارگيري مي‌كنيد، احتمالاً گرفتاري تزكيه آنان را داريد كه از رنگ متنوع خيس به كار گيري فرماييد. اكثر وقت ها پيش مي‌آيد كه لاك تميز كن يا اين كه به عبارتي استون كه ميخريد حريم ناخن تان را كم آب ميكند و به مرور موجب شكنندگي در ناخن ها ميشود. ما توصيه بهتري داريم. شما ميتوانيد در خانه به راحتي لاك تميز كن صحيح فرمائيد و براي مصرف مداوم تان سواي ضرور و نگراني از آن به كارگيري نماييد.


چه‌گونه لاك تميز كن صحيح كنيم؟همان گونه كه مي‌دانيد در لاك تميز كن هايي كه در بازار تهيه و تنظيم ميكنيد مواد شيميايي وجود دارد كه ميتواند به ناخن هايتان به مرور دوره جراحت برساند. پيرو با يك‌سري نحوه براي تهيه و تنظيم لاك منزه كن خانگي و بي زيان آشنا خواهيد شد.
از اسپري گيسو يا اين كه اسپري دئودورانت ياري بگيريد. اين اسپري را از نزديك ترين مسافت ممكن روي ناخن تان بزنيد و بلافاصلهً با پنبه سفت روي ناخن بكشيد تا لاك ها تميز شوند. براي بهتر منزه شدن آنان مي‌توانيد اين فعاليت را چندبار تكرار فرمائيد.از دستمال هايي كه براي تزكيه آرايش و پيرايش تان به كار گيري ميكنيد سود بگيريد. دستمال را به مقداري الكل آغشته كرده و بعد روي ناخن هايتان بماليد تا لاك ها تميز شوند.براي اين طرز به صرفا چيزي كه نياز داريد آب گرم و حوله ميباشد. در يك ظرف مطلوب آب گرم بريزيد و ربع ساعت انگشتان خويش را در آب گرم نگه داريد تا لاك ها به خير قابل انعطاف شوند آن گاه دستهايتان را با كم آب كرده و از كناره ناخن لاك را به آرامي برداريد.يك تكه پنبه را به ادكلن و يا اين كه رايحه آغشته كرده آنگاه با پنبه سفت روي ناخن بكشيد و چنددفعه تكرار نماييد تا به خير و خوبي پاكت شوند.

با استون لاك تميز كن بسازيدمطالب داراي ربطگونه شنل بافتني طفل گانه + 25 دسته شيك بافتني براي دختر طفل ها
23 دسامبر, 2019دسته خرقه دخترانه شب چله + 40 گونه خرقه نوباوه گانه با تم شب…
18 دسامبر, 2019احتمالاً خوب متوجه گرديده ايد هنگامي كه از استون به كار گيري ميكنيد ناخن هايتان مقداري كم آب ميگردند. براي پيشگيري از اين وضعيت طرز ديگري را به شما توصيه مي‌دهيم.
200 ميلي ليتر از استون را در يك كاسه مطلوب ريخته و يك و نيم قاشق سوپخوري گليسيرين به آن بيشتر نمائيد. آن‌گاه 2 قاشق سوپخوري آب بيش تر كرده و به خير و خوبي با هم ادغام فرماييد.
نكته: به كار گيري از آب براي ريلكس خيس ادغام شدن گليسيرين و استون ميباشد.
خيلي شتاب نكنيد چون در آغاز گليسيرين در ته پياله عده مي‌گردد بعد از آن به خير و خوبي در استون مخلوط ميگردد البته در شرايطي‌كه ديديد ادغام به نيكي رخ نگرفته ميباشد مي‌توانيد مقدار خيلي پاره اي به عنوان مثالً 1 قاشق سوپخوري ديگر گليسيرين بيش تر نمائيد و مجدد تركيب فرمائيد تا حل شود.
به همين آساني عمل به آخر رسيد و تنها نياز به يك پنبه براي آغشته كردن به مواد و تزكيه لاك هايتان داريد.
 
با خويش لاك، لاك تان را منزه فرماييدمسلماً دقت نموده ايد تا‌وقتي‌كه لاك كم آب نشده ميباشد منزه ميشود و اين بدان مضمون‌ ميباشد كه خويش لاك خواص تميز كنندگي داراست. كافي ميباشد كه يك لايه از لاك را روي ناخن تان بزنيد و بلافاصلهً با يك دستمال منزه نماييد. مي‌بينيد كه علاوه بر لاك نو، لاك پيشين تان نيز تميز مي گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.