تبديل لاك درخشان به كدر با يكسري طرز

۷۵ بازديد


تبديل لاك درخشان به كدر با يكسري طرز بي آلايشبراي تبديل لاك درخشان به كدر فقط كافي ميباشد با تعدادي نحوه بي آلايش آشنا گرديده و يك‌سري مرحله را دنبال نمائيد تا لاك‌هاي آيتم عشق و علاقه خودتان را روي ناخن‌هايتان آزمون فرمائيد و زيبايي خاصي به آن ها ببخشيد.

لاك مات


ستاره | خدمت پيرايش و زيبايي – نيازي وجود ندارد كه شما يك كارشناس فن‌اي مانيكور باشيد تا بتوانيد روي ناخن هايتان لاك بزنيد و پباده سازي ناخن انجام دهيد. هرچند براي زيباتر شدن ناخن، مانيكور در يك تالار آرايشي سفارش بهتري ميباشد. ولي خودتان نيز ميتوانيد با مقداري اعتنا، لاك‌هاي آيتم عشق و علاقه خودتان را روي ناخن‌هايتان آزمون فرماييد. پيرايش ناخن با لاك مبهوت اين روز‌ها علاقه مندان متعددي پيدا كرده و خانم‌ها بسيار علاقمند مي‌باشند كه با يك رنگ كدر و خوشگل بافتي جذاب روي ناخن‌هاي خويش ساخت نمايند. براي داشتن يك لاك متحير، نيازي به صرف هزينه مازاد نداريد. در اينجا به شما خاطر داده مي شود تا با طرز‌هاي معمولي لاك درخشان خويش را به مبهوت تبديل نمائيد.
تبديل لاك درخشان به مبهوت۱. با به كار گيري از بخارمعمولي‌ترين رويه براي تبديل لاك درخشان به متحير، به كارگيري از بخار ميباشد. رنگ لاك موردنظر خويش را تعيين كرده و روي ناخن‌ها بزنيد. يك كاسه دربردارنده آب داغ كه از آن بخار در حالا بيرون شدن ميباشد را مهيا فرماييد. ناخن‌هاي خويش را به دوران ۳ تا ۵ ثانيه در تماس با بخار قرار دهيد. انگشت‌هاي خويش را به آرامي حركت دهيد تا بخار به كليه‌جاي لاك رسد. مشاهده خواهيد كرد كه لاك شما پس از يك‌سري ثانيه كدر خواهد شد. 

۲. با استعمال از آرد يا اين كه نشاسته ذرت يا اين كه جوش شيريندر‌صورتي‌كه به آب جوش دسترسي نداريد يا اين كه نميخواهيد از آب استعمال فرمائيد مي توانيد از جوش شيرين يا اين كه آرد يا اين كه نشاسته ذرت استقاده فرمائيد. مانند مدام كار نمائيد و يك لايه نازك لاك ناخن اساس واضح يا اين كه به عبارتي بيس كوت را روي ناخن‌ها بزنيد. بهتر ميباشد پيشين از انجام اين عمل ناخن‌ها را سوهان و بافر بزنيد تا فيض عمل زيباتر شود.يكسري قطره از لاك ناخن عادي و درخشان خويش را روي ورقه روغني يا اين كه فويل بريزيد. با به كارگيري از يك خلال دندان مقدار بسيار يه خرده از آرد يا اين كه نشاسته ذرت يا اين كه جوش شيرين را روي لاك بريزيد و با خلال دندان آن را تركيب نمائيد. اين فعاليت را خيلي سريع انجام دهيد، زيرا ممكن ميباشد لاك كم آب شود آن گاه با به كار گيري از يك برس يا اين كه مداد موي روي ناخن‌ها بزنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.