برو به بالامانيكور ناخن چه فوايدي داراست؟

۹۵ بازديد

لاك مات
در مانيكور ژلي از لاك مخصوصي به كار گيري مي‌گردد كه براي كم آب شدن بايستي ذيل اشعه UV قرار بگيرد.
حالا كه با اشكال مانيكور ناخن و پديكور پا آشنا شديد نوبت به مزايا و معايب اين عمل مي رسد.

برو به بالامانيكور ناخن چه فوايدي داراست؟
برو به بالابراي سالم پوست دست موثر ميباشد
دستان ما روزمره در قبال آلودگي‌ها و گرد و غبار قرار ميگيرد. در صورتي به پوست دست رسيدگي نشود، پوست دست خيلي زود مبتلا پيري گرديده و چروك و لك ميگردد. ماساژي كه از مانيكور ناخن قسمت دست و پاي شما مي گردد به نوعي پوستتان را احيا كرده و سرزنده ميكند. لايه برداري از پوست دست و پا و از ميان بردن سلول‌هاي مرده‌شان راهي براي بهبود موقعيت پوست و قابل انعطاف شدن آن به شمار مي‌رود. براين اساس براي اينكه مدام دستان قشنگ داشته باشيد، مراجعه به مانيكوريست را فراموش نكنيد.


علاوه بر ناخن‌ها، پوست دستان بسيار لبريز اهميت مي باشند و در‌حالتي كه به آنها رسيدگي نشود خيلي زود در گير كم آبي پوست، پيري و در بعضي مواقع لك ميشوند. مانيكور ناخن تا حد متعددي به بهبود چنين حالت‌هايي ياري مي نمايد.
برو به بالااز عفونت و قارچ ناخن پرهيز مي نمايد
بخش اعظمي از اشخاص به جهت رسيدگي نكردن به حالت ناخن‌هايشان به عفونت يا اين كه قارچ ناخن دچار ميگردند. شايد شما در حين روز دوره متعددي براي رسيدگي به ناخن‌هايتان نداشته باشيد ولي زمانيكه به مانيكوريست مراجعه ميكنيد ديگر شما كنار نشسته‌ايد و مانيكوريست شما در شرايطي‌كه هرگونه قارچ يا اين كه عفونتي روي ناخن‌هايتان ببيند به شما اطلاع داده و نسبت به برطرف كردنشان پيشنهاداتي ارائه مي دهد. البته با مراجعه مكرر به مركزها اسپا و مانيكور ناخن ميتوانيد از بروز چنين مشكلي دوري فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.